Erik Modigs "Bang for the Buck" är årets marknadsföringsbok

Av Patrik Vincent · 1508491479000

Vi gratulerar Erik Modig som sitter med i SprintAd:s Advisory Board till att fått priset för att publicerat årets bästa marknadsföringsbok ”Bang for the Buck”.

Boken handlar om vilken kommunikation som leder till tillväxt och Erik Modig presenterar i boken sin modell Påverkansmatrisen, som ett verktyg för ledning, kommunikations-, marknads- och säljavdelningar att länka samman och optimera det dagliga arbetet.

Kriget mellan hur vi förklarar och mäter effekten av marknadsföringen har bara börjat. Påverkansmatrisen erbjuder ett verktyg för att förstå, utnyttja och vinna det kriget.

Om du vill ha en egen bok att läsa går du in på nedanstånde länkar.
Adlibris: 
http://www.adlibris.com/se/bok/bang-for-the-buck-9789187791277
Bokus: 
http://www.bokus.com/bok/9789187791277/bang-for-the-buck/

Patrik Vincent

VD, SprintAd
Policy för personuppgifter

Genom att surfa vidare på sprintad.se och använda våra tjänster, så samtycker du till att vi samlar in data om ditt besök.

I vår integritetspolicy förklarar vi vilken data vi samlar in, varför vi samlar in den och vad vi använder den till.

Läs mer om vår integritetspolicy här.